Termeni si conditii

Prin utilizarea puppenfabrik.ro în calitate de vizitator, membru înregistrat sau cumpărător vă exprimați acordul cu Termenii și condițiile impuse.

Informaţii privind compania

Eine.kleine.Puppenfabrik este marcă înregistrată utilizată MAGIARU I. DIANA ÎNTREPRINDERE INDIVIDUALĂ, persoană juridică înregistrată în România, având sediul social în sat Biled , comuna Biled, nr. 773, jud. Timiș, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Timișoara sub nr. F35/1758/27.12.2018, având cod fiscal 40354325.

Informaţii privind produsele şi preţul lor

Prețurile practicate de Eine.kleine.Puppenfabrik pot suporta modificări fără nicio notificare prealabilă. Preţurile sunt afişate în RON şi nu includ TVA. La suma de achiziție se poate adăuga costul livrării, în funcție de opțiunile alese de cumpărător.

Informaţii privind achiziţia

Pentru a putea achiziționa bunuri și servicii prin puppenfabrik.ro trebuie să vă înregistrați. Comanda se consideră plasată în momentul în care ați introdus toate informațiile obligatorii în procesul de checkout, ați trimis comanda şi aţi primit un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail înregistrată.

Contractul de achiziție se consideră încheiat odată cu confirmarea prin e-mail sau telefon de către Puppenfabrik că produsul a fost livrat. Mesajele automate trimise de sistem pentru a confirma plasarea comenzii și/sau efectuarea plății nu au valoare de contract.

Eine.kleine.Puppenfabrik își rezervă dreptul de a nu onora comenzi și de a anunța clienții în consecință în termen de 2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. Orice sumă transferată pentru o comandă neonorată va fi returnată clientului în maxim 5 zile lucrătoare de la înștiințarea de refuz al comenzii.

Informaţii privind plata

Plata pentru produsele și serviciile achiziționate pe website-ul https://puppenfabrik.ro/ se poate face prin card bancar, transfer bancar direct sau plata numerar la ridicarea directă de la atelier. Pe site, serviciul de plată cu cardul este oferit de procesatorul de plăți online NETOPIA Payments. Nu se percepe comision suplimentar pentru tranzacție. La finalizarea comenzii vei fi redirecționat către platforma securizată NETOPIA Payments, unde va trebui să introduci următoarele date: numărul cardului, data de expirare, codul de securitate al cardului (ultimele trei cifre de pe spatele cardului). Sunt acceptate cardurile VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD.

La cerere, prin comandă pe e-mail la comenzi@puppenfabrik.ro poți efectua plata și prin transfer bancar în baza unei notificări trimise pe e-mail. Comanda va fi livrată după efectuarea transferului în contul MAGIARU I. DIANA II. Produsul va fi rezervat timp de 7 zile lucrătoare pentru a facilita procesarea plății. La expirarea celor 7 zile, dacă comanda nu este achitată, aceasta va fi anulată.

Plățile se fac în RON, la valoarea afișată în RON, indiferent de metoda de plată.

Informaţii privind livrarea produselor şi costul de livrare

Cumpărătorul poate alege între livrarea produsului sau ridicarea sa din atelierul Eine.kleine.Puppenfabrik din Timișoara, Piata Traian, Bulevardul 3. August 1919, nr. 33, ap. 17, de luni până vineri numai cu programare în prealabil la 0728343216.
Livrarea prin curier pe teritoriul României, cu procesarea comenzii în 24-48 de ore și livrarea în 24 de ore de la expediere. În perioadele mai puțin aglomerate, dacă comanda este plasată până la ora 11, expedierea poate avea loc în aceeași zi. Pentru urgențe vă rugăm să ne contactați înainte de a plasa comanda. Sunt acceptate plăţile ramburs. Plata prin transfer bancar întârzie procesarea și expedierea comenzii cu perioada necesară transferului. Pentru a urgenta procesarea și livrarea, vă rugăm să ne trimiteți dovada plății la comenzi@puppenfabrik.ro. Indiferent de metoda de plată. Costul de livrare prin curier este de 25 lei, respectiv 0 lei pentru comenzile de peste 180 de lei. Timpii de expediere și livrare sunt valabili pentru produsele aflate pe stoc. Pentru produsele precomandate pregătirea pentru expediere se va face în decurs de aproximativ 10 zile lucrătoare de la achitarea comenzii. După ce plasați comanda, veți fi anunțat pe e-mail de momentul în care obiectul intră în producție și de data estimativă a livrării.

Livrarea prin curier în orice altă țară și regiune este posibilă, însă vă rugăm să ne contactați pentru a vă calcula costurile de livrare.

Comenzile primite în weekend vor fi livrate curierului în săptămâna următoare, în funcție de ordinea primirii lor.
Pentru bunuri care nu se mai află în stoc, dar care dispun de opțiunea de plasare de comenzi, se adaugă o perioadă de aproximativ 10 zile lucrătoare de la achitarea comenzii pentru alimentarea stocului înainte ca produsul să poată fi livrat. După ce plasați comanda, veți fi anunțat pe e-mail de momentul în care obiectul intră în producție și de data estimativă a livrării.

Informaţii privind returul produselor

Bunurile achiziționate pot fi returnate în termen de 14 zile. Taxa de retur este suportată de cumpărător, cu excepția cazurilor în care s-a trimis alt produs decât cel comandat, sau acesta avea defecte. Micile diferențe de culoare sau formă date de manufacturarea obiectului, nu sunt considerate defecte. Micile diferențe față de produsul fotografiat nu sunt considerate defecte. Bunurile achiziționate trebuie returnate în ambalajul original, cu etichetele originale şi însoţite de factură şi de acest formular de retur completat în Acrobat Reader sau de mână, pe care-l atașați coletului, alături de o copie a facturii. Nu vor fi acceptate la retur bunuri ce poartă urme de uzură, care au fost folosite, purtate sau deteriorate.

Bunurile trebuie returnate, prin curier, către Diana Magiaru la adresa: Timișoara, Bulevardul 3 August 1919, nr. 33, ap. 17. Vă rugăm să ne anunțați în prealabil orice retur prin email la comenzi@puppenfabrik.ro

Pentru bunurile returnate care corespund condițiilor de retur, vom returna contravaloarea bunurilor și, dacă este cazul, costul livrării. Sumele vor fi rambursate prin transfer bancar.

Procesatorul de plăți online nu are nici o obligație de a suporta vreuna din cheltuielile legate de cererea dumneavoastră de retur și rambursare a sumei plătite și nu va răspunde în nici un fel față de dumneavoastră.

Pentru orice informații cu privire la returul produselor dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la comenzi@puppenfabrik.ro
Informaţii privind garanțiile acordate

Garanția pentru produsele Eine.kleine.Puppenfabrik este valabilă doar dacă produsele au fost folosite pentru scopul pentru care au fost produse și dacă nu prezintă defecte datorate folosirii, îngrijirii sau depozitării neadecvate.
Pentru a beneficia de garanție, produsele trebuie să fie însoțite de documentele de achiziție din magazinul Eine.kleine.Puppenfabrik

Toate produsele beneficiază de garanție de conformitate conform legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanțiile asociate acestora. În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată. Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în termen de maxim 30 de zile de la data în care cumpărătorul a sesizat lipsa de conformitate a produsului.

În cazul în care doriți să renunțați la produsul cumpărat, îți vom returna contravaloarea comenzii pe care ai achitat-o, incluzând costul de transport nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile calendaristice din momentul în care am trimis notificarea de acceptare a returului. În cazul în care alegi să păstrezi anumite Produse și să returnezi doar parțial, taxa de livrare nu va fi rambursată. Restituirea prețului și a taxelor plătite de client pentru livrare se va face în aceeași modalitate în care aceste sume s-au primit în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care clientul agreează altfel și a plăților primite în numerar la livrare, care se vor restitui întotdeauna clientului prin transfer bancar, în contul pe care clientul este obligat să îl menționeze în formularul pe care-l primește pe adresa de email după finalizarea și procesarea returului. În toate cazurile, Clientul nu va suporta niciun cost legat de rambursare.